דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השראה לחיים שלך- ברוך הבא לעולם החדש. 

מאת    [ 10/10/2010 ]

מילים במאמר: 774   [ נצפה 3129 פעמים ]

p { margin-bottom: 0.08in; }

ברוכים הבאים לעולם החדש- ורדה טנא

מישהו פעם אמר לי שמאוד חשוב להסתכל לאנשים בעניים, חלק מאיתנו חונכו להאמין שחלק מלהיות צנוע וענו פירושו להשפיל מבט כאות לכבוד אחרת ישירות במבט נתפסת כעזות מצח. כשמביטים בעניים של האחר זאת מחווה של אהבה, היכולת להישיר מבט הוא נתינה של הנשמה שלך לאחר ולקבל ממנו מעט מהנשמה שלו.

כשאתה רוקד עם המציאות בצורה של התבוננות והוקרת כל מה שקיים אתה גם מוותר על מבנים ישנים של חשיבה אתה מוותר על חשיבה מוטעית שאתה לבד פה

בעולם, כי אתה פוגש עולמות אחרים במבטם היחף, התמים והמוכר אתה מביט בהשתקפות של האחד, אתה ואני אחד, העולמות הפנימיים זהים וכולם מושתתים על הצורך לקבל אהבה.

וההד חוזר אליך, השתקפות המבט שלך בשלו פותח את העולמות ובונה גשרים של מידות טובות, חמלה, רגישות, אמפתיה, הבנה, סליחה ובעיקר כבוד ומשמעות לחיים. לאורך כל ההיסטוריה הפשיטו אנשים מכבודם, כשעשו זאת מעולם לא הצליחו להיישיר מבט, המקרבן והקורבן עצמו את עניהם כשהם ממלאים את התפקידים שהוטלו לתוכם.

בתוך כל אדם יש מערת סתרים, מערה חשוכה ובה האור הגדול מכל. המערה היא הפחד העמוק ביותר שלך, להתעורר לחיים מלאי ערך ומשמעות, כדי להתעורר צריך להיכנס למערה עם פנס ולהעיר על הישן ולוותר עליו ואז תהליך הוויתור הוא מאוד מפחיד, כי הכל מתחיל מהתחלה, אתה מתעורר לגלות שאתה אנושי, להיות אדם שיש לו חששות, פגיעויות, רגשות ומאווים ונחשף במערומיך, רק כשנצליח להיכנס למערה שלנו ולוותר על המלבושים הכוזבים אלו הן האמונות השגויות באשר למוסגלויות האישיות נוכל ללבוש את בגדי המלכות שנועדנו להם ונוצרו בעבורנו. המערה החשוכה היא תת המודע ובתוכו העולם הישן שלך ורק היא הגשר להיוולד מחדש כאדם שלם בעולם החדש.

 

מה זה העולם הישן? בעולם הישן,

היו אמונות שמייצרות פחד, המציאות קובעת בעבור האדם ולא הוא. תיארו את האל (גם בתרבויות שונות ניסו לתאר את הבורא כל אחד לפי הבנתו כמעניש ודן, (בודהה, ישו, וכו' זה לא בדיוק תיאור של אלוהים...) אנשים לא בחרו בפחד אלא פשוט לא ראו את עצמם כאחראיים למה שקורה להם, לא הבינו שיש להם זכות בחירה לשנות ולעצב את חייהם , חשבו שזה זכות בחירה זה בין חיים למוות לכן העולם הישן רווי בסבל מגוון (מגיפות, מלחמות, עינויים בשם דתות ואמונות אפוקליפטיות וכו'). אמונה בקנסות ובעונשים, בשטן, בגיהנום, אמונות תפלות, עין הרע וכו'. האמונות האלו, בתיקונים, בגורל, במקריות ובגיהנום שגויה. ביהדות לפני 300 שנה לא דיברו על גיהנום או על גילגולים, אנחנו חיים פה ועכשיו, אי אפשר לחיות אחרי עכשיו,

העולם החדש:

עולם שמושתת על אמונה באהבה ובבורא עולם שהוא שלם ויוצר וחיבור מתמיד אליו. באנו להידמות ליוצר שלנו, להיות כמו בורא עולם רק קטן, ליצור ולהשפיע על המציאות שלנו ושל האחרים, לתרום, להודות ,לברך, לאהוב.

קיימת הבנה הולכת וגדלה של זכות הבחירה החופשית: אני יכול בכל רגע נתון לבחור בין אהבה לפחד ואיך להתקדם במסלול שלי. קיימת הבנה שאני יוצר את המציאות של עצמי דרך הפסקת מחשבות שליליות ועשיית החלטות טובות שמקדמות אותי וכך גם בהכרח את האחרים, כולנו קשורים.

 

שינוי בין ישן לחדש:

המעבר בין העולם הישן לחדש: צריך להבין שכמו שבעולם יש מגמת מעבר בין העולם הישן לעולם החדש ושזהו מעבר הדרגתי ואיטי, כך זה יהיה גם אצלנו, לוקח זמן לקבל החלטות טובות שמושתתות על אהבה ולא על פחד, ניתן לראות זאת כמעט בכל המסגרות של החינוך( תוכניות לימוד חדשות, בעלי מקצוע חדשים נכנסים למערכת החינוך (תראפיסטים למינהם), הבריאות (רפואה משלימה- אמונה בכוח שלנו לרפא את עצמנו דרך חיבור בין גוף נפש ונשמה, בפסיכולוגיה- קיימים יותר ויותר מאמנים אישיים או פסיכולוגים רוחניים שמקבלים את קיומה של הנשמה) .

הסיבה למעבר ההדרגתי, העולם הישן מאוד חזק, אנשים מתעקשים להישאר עם האגו כי זה מוכר ונוח, הם אוחזים חזק בהרגלים ובדפוסים הישנים ובאמונות הקשות למרות שהם סובלים, המעבר יקרה בסופו של דבר למעשה זהו מעבר מחיים על פי האגו לחיים על פי הנשמה. המעבר יקרה כי הסבל נהיה בלתי נסבל לחיות כך. מתקדמים להבנה חדשה של המציאות.

 

במדע שברוח מלמדים אקטיבית את הטכניקות לבנות את העולם החדש הפרטי והקולקטיבי. איך לייצר והתנסויות חדשות טובות ונעימות יותר בחיים. .

 

ורדה טנא- אימון אפקטיבי ויצירתי

054-9988387

 

ורדה טנא, מומחית לחשיבה חיובית הזמנה להצלחה בפייסבוק מזמינה אותך לקורס אינטרנטי ייחודי ומעצים בחינם!! ומדריך במתנה איך להצליח בחיים? הגיע הזמן להפסיק לפחד ולהתחיל לחיות . בכתובת הבאה: http://www.facebook.com/pages/hzmnh-lhzlhh-wrdh-tn-ymwn-pqtyby-wyzyrty/135846793109345%3C/p#!/pages/hzmnh-lhzlhh-wrdh-tn-ymwn-pqtyby-wyzyrty/135846793109345?ref=sgm>
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב